Äntligen el!

Jag har nu kontaktat elektrikern som bor granne med snickaren som hjälpte oss att bygga i sommras. Elektrikern kommer hit på söndag och kikar. Så idag planerades hur elen ska sitta i nya rummet. 💡😊
Idag tisdag blev det vabb. Norah vaknade med huvudvärk och feber, men piggade på sig på eftermiddagen. Så vi får se hur morgondagen blir. Jag jobbar natt i morgon så hoppas jag får sova ordentligt i morgonbitti. 😴
Fick mail från jobbet idag, det va en förfrågan om att sitta med i en grupp som ska gå igenom och förbättra front och insektstvätt (som inte fungerade så bra i år) Det är jätte roligt att få vara med att påverka,förbättra och att få inbjudan. 

Senaste veckorna har jag haft heldagars möten 1-2 dagar i veckan. Då mitt jobb är väldigt fysiskt så är det skönt att få ta det lugnt ibland. Jag har snart mitt första instruktörs uppdrag där jag ska ha hand om en APT möte för mina kollegor och ska då styra i ca 5 timmar. 😱 Det är blandade känslor, jätte roligt och paaaanik!! Jag förstår inte varför jag gör detta då jag hatar när jag inte har kontroll, oroar mig inför situationer där jag inte vet vad som ska hända, har scenskräck och har under alla år vart livrädd att prata inför större grupper! Känns lite som självplågeri. Men samtidigt är jag super peppad tycker det ska bli kul. Det är en stor utmaning men oroar mig även för att datorn inte ska fungera eller jag får inte igång PowerPoint! 😨😰
Jag är jätte nyfiken på hur resultatet blev på intervjun och bilderna i December numret av Kupé. Tidningen borde komma när som helst! Hoppas bara inte någon hänger upp den på jobbet.
Nu är det två nattpass sedan ledig igen, börjar längta efter ledighet och våran jultripp! 🎅🏻🌨☃️🎿 Ska bli så skönt att komma bort i några dagar. Har lite dåligt samvete över katten då hon har blivit en riktig innefis som gillar att hänga med oss!💕 

Leave a comment